2014年5月14日星期三

3位MM 返轉東京之行~~1月大出血

今年1月
我同兩位MM (我唔算係MM la~~T____T)
去左東京6日~

Average 先係19.5years old 嘅大家

 起冇家長嘅情況下
行左入藥妝店, 結果係點大家都知啦..~~~

叫得做大出血...
真係大出血..T_____T
用都用左成個double出黎.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就由day 1~~講起.



我地今次坐左hkexpress 去..~~~
為左多D時間
我地Choose 左零辰就到嘅機~~

去到around 2點到啦~大家開始冇冇聊聊禁自拍下,吹下水
去到4am 左右,我地頂唔住啦~~

HEHE 唔係眼訓lo~
係好肚餓......



就去familymart 定7仔
我都唔記得lu~~
買左上面嘅野食

冬天係一定一定要食關東煮.
+W+ 太好食啦~

5:30 到~~我地出去啦~
由品川轉去池袋
係bo~唔記得講..
今次我地係飛羽田機場
成田太遠了.出一出去東京都要成2個中=W=""

遁例都影下D水牌..


一出到去都好凍下,係就係冇落雪
好彩日本D電車連個位都有暖氣出.
*W*真係好.WW

Day 1 因為落左機之後都冇好好訓
so 我plan 去左浸溫泉first..^^..

台場嘅
大江户溫泉物語~

我去左3次.
 第一次係我4年前.~~
.....................................
唔好話我冇瘦到丫..(火大!@#$!@%)
仲有.....
染髮is very important.!!!!!!
 第二次係上年夏天
果次黎only 為左shopping!!!
LizLisa 全品3折....OMG
我放血都唔掂丫.......!!!



到今年我地3個去lu~~
.............................
自拍真係好難..= ="
今次冬天黎
去足浴果到有得得日式外套

我都唔記得係咩lu~~
總之好開心有得著..^^..
VV 有水球..
日本漫畫成日出現果種...><...
好興奮丫...^3^...

我真係覺得我影個背景好靚.
WW 似唔似幫日本妹影呢..WW



其實, D 水真係好熱...T________T..
腳都紅曬


....................................................都ok 吧""


3點到就出返黎去行街街
因為真係好凍..>W<...
粟米湯係一個好好嘅熱飲推介..


............................................呢個相機唔錯唔錯.

...!3!...



我地去左台場個shopping mall
應該話係outlet 好D..
but 我地都係要醫左個肚先..
我地開餐啦~~~

(奸笑) 




相都唔影啦..~~~笫一日嘅血就起我手~~
3個中時間就有禁嘅收穫
黎緊5日點算..T______T..

Yeah~~

.........................勁丫
(放心.呢到個3 個人嘅收穫)

唔知係唔係因為近海邊
所以一收太陽就好凍..
又著唔夠衫///////

所以我地就拿拿臨返左hotel lu~~

Day 1~ finish...^^...

沒有留言:

發佈留言