2014年5月27日星期二

3位MM 返轉東京之行~~1月大出血 (Day2~ Day6)

Day~2
我地今日要出發去町田

一早我地整好野
都要成11:00

好彩我book D hotel 都係11點先checkout
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 可能今次係星期六
hotel 唔比我keep 行李
我地要乖乖地令D 行李去町田

好彩我地有拎去jer
我會choose 町田
係因為果到嘅hotel平

附近布好多shopping mall
有齊我地要揾黎shopping 嘅 brand

因為太多野行啦..>.<..
我地決定要day3 都起到行


因為拎行李
一人一個喼
所以去都冇影到好多相
 町田可以話係住宅區
好寧靜丫呢到
 我地出發去shopping la~~
 shopping太忙啦~~
我地食左個tea

好好味丫...^^..


到宜家行左成3個中
我地都仲係起同一個shopping mall
我地仲有4個要行丫..T__________T..

好忙丫好忙丫
 我地買得太多野啦..T_______T
6點幾7點
我地就返左Hotel 先

.............我地痴左.."" 
dinner time..~~~~~~~
OMG

去日本點可以唔食燒肉


 
 食到一半
點都要影下相

我地今次都係食7輪丫
好好味丫
感動...(哭)




 
 我地起町田
都係住一晚only
有機會
我一定要住返2晚

 day2 only
個喼已經full la~~
T___________T
30kg 都唔夠用丫.

我諗我要好好禁
評估下自己買野嘅能力
  






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 day 3~~la
 我地出門口啦~~

一出hotel 
諗住去周圍行下行下
點知比我地見到佢XD

一早早餐係
拉面
 /////(\\\\\)//////



XD
 係PANCAKE 丫
去日本 我點都會買返個食
香港食好貴丫.
T___________T

之後好對唔住啦
我地冇影相lu

shopping 冇時間丫
帽:500yen 仲要30% off

..............................
唔買唔得
XP





 我地行得太攰啦
結果我地4點中返去池袋
就一路訓到8點多

之後我地落左街買外賣
我都係第一次
去日本買DINNER外賣
上hotel食


 有sushi la~~
係toro 黎嫁.(紅色果盤)
炸豬排飯(下半)
我地食完之後就好快去訓lu~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Day4~

 有一樣野
我近排好中意去日本買
wig (假髮)


我好想試長頭髮好耐嫁啦...
T___________T
可惜真果D又留唔得長

but 我覺得果個金左少少jer
今日我地去
宮崎駿美術館

對上一次去
我都係差唔多7年前
(T_______T我feel 到自己好老)

真係好靚
 果日天氣仲好好
唔係好凍Only


 笑....

totoro 丫...
好想欖住佢丫..








我地又食左sushi la~~
今次呢個105 一碟only
食左1000yen 都飽到想死

佢仲要係即叩即整
T_______T佢開起香港嘅話
仲唔排返3-4個中
先有得食
  

 T__T我對腳
頂唔順啦~~
著左兩日高跟鞋



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Day 5

今日我地去左popteen land ar~~
 甜品buffet ......(尖叫)

好好食丫

  呢兩年我黎左3次
3次都有食佢

禁嘅style 嘅 parada sweet
係tokyo bay 嘅popteen land 先有嫁

 呢個真係好好食
specially下面果個炸面包
我食左3盤 ..XP




 去日本有咩可能會唔肥丫.
>.<點解要有禁多好野食bo..


今晚好忙好頭痛
tmr 係Day6 la
要走lu~~
今晚係時候汁行李

又要汁啦.T_________T(淚奔)
唉~~
呢晚我地就好似打仗禁



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Day6







沒有留言:

發佈留言